Pages Navigation Menu

CPO LT – protingi pirkimų sprendimai

lten  

Biuro reikmenų tiekėjai kviečiami teikti savo pasiūlymus naujam centralizuotam viešajam pirkimui

Biuro reikmenų modulis CPO LT elektroniniame kataloge yra vienas paklausiausių tarp perkančiųjų organizacijų. Per 2019 m. I-ą pusmetį įvyko beveik  4000  pirkimų už  5mln. 855 tūkst. Eurų.

CPO LT, atsižvelgdama į perkančiųjų organizacijų pageidavimus ir siekdama atnaujinti prekių asortimentą, paskelbė centralizuotą viešąjį „Biuro reikmenų užsakymai per CPO LT elektroninį katalogą“pirkimą. 2019-10-04 skelbime apie pirkimą galima rasti visą  informaciją. Norėdami peržiūrėti dokumentus, spauskite šią nuorodą.

Pirkimas yra suskaidytas į atskiras (penkias) pirkimų objekto dalis: kanceliarinės prekės,higieninis popierius,buities prekės, biuro popierius,elekros prekės. Tiekėjai gali teikti pasiūlymus visoms  pirkimo dalims arba pasirinkę tą (tas), kuri (-os) jiems yra aktualios.

Tiekėjai pasiūlymus pirkimui gali teikti iki 2019-11-12  11 val.

Kilus klausimų, prašome kreiptis į pirkimų vadovę Laimą Vilemaitę, tel. (8 5) 2053744, el.p. l.vilemaite@cpo.lt arba į konsultantę Kristiną Talienę, tel. (8 5) 2053747, el.p. k.taliene@cpo.lt/