Kompleksinės valymo, teritorijos priežiūros, net aukštalipių paslaugos atnaujintame CPO LT katalogo modulyje
Įvykdžius tarptautinį atvirą viešąjį pirkimą dinaminėje pirkimo sistemoje, CPO LT elektroniniame kataloge pradėjo veikti atnaujintas valymo paslaugų modulis, padėsiantis perkančiosioms organizacijoms paprasčiau bei kompleksiškai įsigyti svarbiausias švarai bei tvarkai palaikyti būtinas paslaugas.
CPO LT elektroninis katalogas yra nuolat atnaujinamas ir plečiamas pagal perkančiųjų organizacijų poreikius. Pirkimų vadovai, atsakingi už konkrečias prekių, paslaugų ir darbų grupes, vykdo rinkos analizę, apklausas. Jų pagrindu rengiamos specifikacijos centralizuotiems viešiesiems pirkimams elektroninėje erdvėje.
„Valymo paslaugų pirkimai perkančiosioms organizacijoms yra pakankamai aktualūs, todėl dar 2014 metais sukūrėme šį modulį, siūlydami viešojo sektoriaus ir savivaldos institucijoms minėtas paslaugas įsigyti žymiai paprasčiau, taupant laiką, administracinius ir finansinius resursus.
Paslaugų populiarumas CPO LT kataloge augo nuo 1 mln. 697 tūkst.€ (2014 m.) iki 4 mln. 880 tūkst. Eurų (2015 m.)“– tvirtina Rolandas Černiauskas, CPO LT direktorius.
Tačiau reikia prisiminti, kad šiandien valymo paslaugos jau nebeįsivaizduojamos be modernios technikos, efektyvių priemonių, savo darbą išmanančių ne tik valymo, bet ir augalų priežiūros bei aukštalipio verslą įvaldžiusių specialistų. Poreikis valymo paslaugoms, jų kokybei nuolat didėja. To, kas buvo siūlyta 2014 metais, jau nepakanka. Pastaruoju metu ir verslo subjektai labiau suinteresuoti dalyvauti centralizuotuose viešuosiuose pirkimuose per CPO LT informacinę sistemą.
„Atnaujinto pirkimo tikslas buvo sudaryti galimybę visiems šio verslo rinkos dalyviams siūlyti savo paslaugas viešajam sektoriui bei atnaujinti technines specifikacijas ir siūlomų paslaugų kiekį. Rengiant technines specifikacijas buvo atsižvelgta į išaugusius perkančiųjų organizacijų poreikius. Nemažu išūkiu tapo parengti centralizuotų viešųjų pirkimų specifikacijas, kuriose būtų numatyti visi valymo atvejai. Štai, kad ir langų valymo paslauga. Perkančiosios organizacijos įsikuria naujos architektūros aukštuminiuose pastatuose, kuriose stiklo sienos, didžiuliai langai , todėl ir jų valymas tampa didžiule problema. Naujame valymo modulyje į tai atsižvelgta ir perkančiosioms organizacijoms nebereiks „sukti galvos“, kaip tai išspręsti, nes tai atliks valymo įmonėse dirbantys alpinistai.
Šiandien perkančiosios organizacijos jau naudojasi atnaujintu valymo paslaugų moduliu. „Jame nuo 13 iki 19 išaugo tiekėjų, siūlančių savo paslaugas, skaičius. Siūlomų paslaugų spektras žymiai platesnis, lyginant su 2014 metų moduliu. Be įprastinio patalpų valymo, perkančiosios organizacijos gali rinktis valymą, nurodant apdailos medžiagas (akmens masė, tekstilė, laminatas, medis ir t.t.), konkrečius darbus, pavyzdžiui, rašymo lentų valymą auditorijose, gėlių laistymą, virtuvėlių tvarkymą. Galima įsigyti aprūpinimo higienos priemonėmis, teritorijų priežiūros paslaugas, aukštuminį langų, sniego, ledo nuo stogų, žaliuzių, šviestuvų, lauko žibintų bei iškabų valymą, budinčios valytojos paslaugas.“ – naujojo modulio privalumus vardina CPO LT direktorius.
Yra pasikeitimų ir pagrindinėje sutartyje. Atsižvelgta į perkančiųjų organizacijų pageidavimus dėl lankstesnių pirkimo sąlygų. Anksčiau sutarties terminas buvo vieneri metai, dabar jos trukmė numatyta nuo 6 iki 12 mėnesių, sudarant galimybę ją pratęsti iki 36 mėnesių. Perkančiosioms organizacijoms ypač patogios naujos nuostatos, numatančios galimybę pačioms nurodyti sutarties įsigaliojimo datą bei didesnį (iki 10 –ies) objektų, kuriems perkamos paslaugos, skaičių.
Naujajame modulyje jau sėkmingai įvyko pirmieji pirkimai.